Handelsbetingelser

Dragebutikken.dk

Gemsevej 4

7800 Skive

Danmark

CVR: 38889370 (SURFMORE ApS)

 

Betaling

Alle beløb der fremgår på hjemmesiden er angivet i danske kroner (DKK), inklusiv moms og eksklusiv leveringsomkostninger.

Dragebutikken.dk tager imod online betalinger med; [Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mobilepay Online. Vi pålægger ikke dit køb nogle former for transaktionsgebyr.

Betalingen af ordren bliver først trukket fra din konto, når varen afsendes med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Dragebutikken.dk benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger, hvilket betyder, at forbindelsen er helt sikker.

 

Levering

Leveringstiden for din ordre er normalt 1-3 hverdage. Ved bestilling i weekend og helligdage sendes varen afsted første hverdag. Ved bestilling på hverdage inden kl. 12.00 bestræber varen sendt samme dag.

Vi ved hvor meget du glæder dig til at modtage din nye drage og derfor gør vi os umage med at pakke og sende din ordre så hurtigt som muligt. Skulle der i særlige tilfælde være forlænget leveringstid, giver vi dig besked på mail.

Alle varer leveres med GLS og kan til enhver tid spores. Vi sender altid til nærmeste pakkeshop i Danmark.

 

 

Retur og fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på vores webshop.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.

Fortrydelse skal meldes til os senest 14 dage efter købet, og fra fortrydelsen skal ordren være os i hænde senest 14 dage efter, at du har informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@dragebutikken.dk, hvor du tydeligt skal oplyse om, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Du kan også benytte vores returportal, som du finder her link til returportal.

Det er op til Dragebutikken.dk at vurdere varens stand. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Det betyder, at du ved fortrydelse af købet vil få en mindre del eller intet af købsbeløbet retur.

Vi vurdere til enhver tid den forringet værdi af den givne varer. Vi er afhængig af at kunne videresælge varen til en anden kunde, som skal have glæde af varen. Det er derfor vigtigt at vi modtager et produkt i tilsvarende stand som ved afsendelse.

 

Reklamationsret

I henhold til den danske købelov gives der 2 års reklamationsret på produkter. Reklamation gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamation skal meddeles til info@dragebutikken.dk i rimelig tid efter varens modtagelse. Vi anser 30 dage som rimeligt tid, med mindre andet er aftalt. Vi er kun interesseret i at du som kunde er tilfreds hos os. Lad os derfor tage dialogen, såfremt udfordringer opstår med dit købte produkt.

Reklamationen gælder ikke ved fejl eller skader, der skyldes forkert betjening af produktet.

Dragebutikken.dk dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang. Vi modtager ikke pakker sendt på efterkrav. Du bedes venligst sende din pakke med en af følgende transportere som levere i dagtimerne: Postnord, GLS, UPS, DHL.

Vi kan ikke modtage pakke fra f.eks (DAO) som leverer i nattetimerne.

 

Reklamationer sendes til vores lager:

Dragebutikken.dk

Gemsevej 4

7800 Skive


Persondatapolitik

Når du køber en varer og selv videregiver oplysningerne, modtager vi kundedata. Som dataansvarlig behandler vi dine personoplysninger sikkert og fortroligt. Dine personoplysninger bliver kun anvendt og opbevaret til de formål, de er samlet ind til.

Vi anvender tredjeparter til behandling af nogle af vores oplysninger blandt andet i vores fragthåndtering, som ikke er udviklet af Dragebutikken.dk. Vi har indgået databehandleraftaler med vores partnere som garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af personoplysninger.

 

Klagemuligheder

Du kan sende en mail til info@dragebutikken.dk hvis du vil i kontakt med os, har spørgsmål eller vil indgive en klage.

Hvis du har en klage, og det ikke lykkes os at finde en løsning sammen, vil du kunne benytte en af følgende muligheder for at klage:

  • Center for Klageløsning, via klageportal v. Nævnenes Hus. Gå til klageportal.
  • Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
  • Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageportal. Gå til EU klageportal.

 

Ved indgivelse af klage, skal du oplyse/anvende vores info@dragebutikken.dk.